خانه به دوش

سلامی به گرمی آفتاب  

امیدوارم که در این روزهای پربرکت ماه رمضان مملو از معنویات باشید  

فعلن دارم دنبال خانه می گردم و وقت زیاد نوشتن ندارم  

التماس دعا در شب های قدر از شما عزیزان دارم  

یا علی

نظرات 4 + ارسال نظر
دنی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ

در مشکلات باید گاهی سکوت کرد شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد. خواهم که قلبت آماج غم نگردد/باغ دلت الهی دشت ستم نگردد/اشک ندامت ای جان از چشم تو نبارد/دنیای آرزویت مرداب غم نگردد.

دنی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ق.ظ

مطمئن باشیم که خداوند آنچه را که شایسته آن هستیم سر راهمون قرار میده.
برات تو این شبهای عزیز خیلی دعا میکنم.
امیدوارم هرجور که خوشی زندگی کنی.

دنی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ

اینو خوب بدون دوست عزیزم که شب تنهائی دلها دراز است دعایت میکنم هرشب همین وقت که درهای دعا تا صبح بار است.



مهدی همراهی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:12 ب.ظ http://hamrahi313.persianblog.ir/

سلام
هنوز پیدا نشده پس. تو سایت انجمن هم که پیام ندادی عزیز دل. یه میل دیگه لطف کن برا من بزن به فرانسه. بگو دنبال چه جور جایی می گردی و به چه قیمت(.نگران انشاش نباش، ادیتش می کنم.) فوروارد کنم واسه دوستای هم کلاسی دو سه سال پیشمون، شاید خدا بخواد یه فرجی بشه.
ضمنا ایام قدر تبریک و تسلیت عزیز
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد