دنیای کوچک ما

سلامی به گرمی آفتاب

سلام من به همه دوستان و آشنایان

خوب طبق معمول امتحانات میان ترم را پشت سرگذاشتم البته چندتایی مانده است دوستان جای شما خالی هفته پیش به دعوت رایزن علمی ایران در فرانسه یک اردو علمی و صنفی در جنوب فرانسه در شهر مونپلیه برگزار شد که بنده خدمتگزار دانشجویان ایرانی در آن اردو بودم و بخشی از مسولیت ها بر عهده گرفته بودم و با دوستان زیادی در اردو آشنا شدم . از اتفاقات خیلی جالب و بیاد ماندی که در این اردو برای من پیش آمد یکی از استادهای دوران دانشجوی در صدرا را در ابن اردو دیدم، شاید بگم وقتی استادم را در آن محل دیدم یک احساسی به من دست داده که لغات برای بیان آن مفهومی ندارد، خلاصه ،دوستان دانشگاه صدرا اگر استاد محمدی یادشان باشد من ایشان را در مونپلیه دیدم البته ایشان امسال به پاریس آمدند و تازه قصد دارند یک دوره دانشجویی را در اینجا شروع کنند که دیگه انشاءالله با هم هستیم  .

خوشبختانه این اردو هم با تمام سختی ها آن به پایان رسید و برگی از زندگی من و خاطرات خوب  آن زده شد -بچه ها بگوش باشند

در زیر هم جند عکس از این اردو برای شما می گذارم

 

 

جملات رمانتیک ویژه پیچوندن :

 - آرزوی من خوشبختی توست، با من باشی یا نباشی فرقی نمیکنه!!

- خودم هم نمی دونم چیکار میخوام بکنم.نمیخوام تو به آتیش من بسوزی!!!

- تو هم خوشگلی،هم باهوشی،هم زرنگی.. .آدمهایی خیلی بهتر از من گیرت میاد!!

- ما مدلهای ذهنیمون با هم فرق میکنه!! هیچ پروسیجری برای تلفیق این دو مدل نداریم!!

- تاکید مداوم بر برخی جملات شریعتی:"اگر عشق دوام یابد،به ابتذال میکشد