به زودی

سلام به دوستان خوبم
امیدوارم که حال تک تک شما خوب باشد و در کنار خانواده های تان روزهای پر از شادی و خو شی را سپری کنید
من هم طبق روال همیشه مشغول سروکله زدن با درس ها هستم که انشاالله اگر خدا بخواهد و بنده خدا هم همتی کند، ابن ترم یک پله از پله های ترقی گذرانده خواهد شد:
در این مدت با شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالارشهیدان در مجلسی در پاریس توانستیم این مراسم را نه به خوبی تهران ولی در حد خودمان غلامی رو سیاه در مراسم شرکت کنم که البته نا گفته نماند بعضی از دوستان ما را هم در شبکه های صداوسیما در حال ریا کاری (سینه زنی) مشاهده کردند و از این جهت تابلو گشتیم
اینجا هر ساله به یاد بود اقامت امام خمینی (ره) در نوفلوشاتو ،که یکی از شهرک های حومه پاریس می باشد مراسمی برگزار گردید که امسال هم با شرکت در این مراسم من توانستم برای دومین بار از این مکان تاریخی _انقلابی دیدن کنم و با آن درب سبز رنگ معرف عکسی به یادگار بیاندازم که در اولین فرصتی که عکس را دریافت کردم برای شما در اینجا قرار خواهم داد
قصد من در این است که انشالله در پایان سال تحصیلی سفری به ایران انجام بدم البته اگر قوانین ما دوباره دستخوش تعییرات نشود ،که بتوانم دیداری با دوستان داشته باشم و بعد از دوسال تقاوت های دو کشور را درک کنم
ظاهرا که تهران تغییرات عدیده ای کرده و دوستان هم حتما هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ اجتماعی تغییراتی داشته اند که به عنوان نمونه آقا سجاد گل مان دیگه رفتند قاطی مرغ ها و دیگر نمی شود ایشان را پیدا کرد
من از اینجا به ایشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همیشه در زندگی مشترکشان شاد و خرم باشند و آرزوی خوشبختی برای این زوج از خداوند متعال خواستارم
به امید خدا اگر قسمت شد بیام ایران حتما دوستان شب نشینی های قدیم را خواهیم داشت البته دیگه فکر کنم بعضی از بروبچ باید ساعت 8 شب خونه باشند وگر نه تا صبح باید بیرون بخوابند
در هر صورت امیدوارم که همه شما برای من دعا کنید که این مرحله را هم به خوبی پشت سر بگذارم و با کوله باری از تجربه بتوانم برگردم و به میهن عزیز مان ایران خدمت کنم

به امید سربلندی شما و ایران
در پناه حق