سلام به همه دوستانم

انشاءالله که همه شما ساله خوبی رو شروع کرده باشید

در این مدت اتفاقات جالبی برای من در اینجا افتاد شاید باور نکنید در روز اول عید به صاحب خونه ام که آقا استیفان باشه یه ارث کله گنده رسید بنده خدا خیلی از این موضوع خوشحال بود و گفت تا عمر دارم نوروز شما ایرانی ها رو فراموش نمی کنم

خلاصه براتون بگم از اونجایی که من پسر خوبی بودم و با هم خیلی رفیق بودیم به من قول داد برام در حد هزاروپانصد یورو کادو بخره برای یادگاری اولش باورم نمی شد ولی وقتی که با هم رفتیم فروشگاه برای خرید، به من گفت هر چی می خوای وردار ومن هم با کمی ملاحظه و تعارف آخرین مدل دوربین عکاسی canon را انتخاب کردم خلاصه از اینجا شد که سعید در پاریس داری دوربین شد واز این یه یعد هم سعی می کنم براتون عکس هاس قشنک قشنگ بگذارم ولی هنوز کار کردن با این دوربین را بطور حرفه ای یاد نگرفتم

در مورد درسهاهم باید بگم هر روز داره برام سختیش کم تر می شه ولی با این حال بازم سخته برام خیلی دعا کنید .

تا بعد همه شما رو به خدا می سپارم

 

 

 

 

سلام به همه

سال نو شما مبارک