تبریک سال جدید شمسی


با نام و یاد یکتای بی همتا

سلام به همه دوستان و آشنایان

امیدوارم که در این روز های پایانی سال 86 اوقات خوب و مسرت بخشی را در کنار خانواده هایتان سپری کنید . سال 86 هم رو به پایان است و دقایق و ساعات پشت سرهم می گذرند تا ما به سال نو برسیم و بعد نیست که در این روز های پایانی سال یک نگاه به عملکرد سال گذشته بیندازیم

می دانم که الان حال و هوای تهران به چه شکل است همه مشغول خرید و دوندیگی آخر سال هستند و حتما بیشتر صحبت ها هن هول گرانی شب عید و افزایش قمیمت های اجناس شب عید و غیروذالک ،همه سعی می کنند که تمام کارهای عقب افتاده که باید قبلا تمام می شد در این هفته آخر انجام بدهندمخصوصا کارمندان اداره جات دولتی که مشغول بستن کارها و گرفتن مرخصی ها و هماهنگ کردن برنامه ها هستند و من اینطور فکر می کنم که بهترن اوقات ازعان معلمین و دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود

 

ما که در اینجا هستیم از تمام هیاهوی شب عید و شلوغی های آن بی خبریم و شاید هم مصداق بارز خسر الدنیا و آخره باشیم زیرا که نه سال جدید میلادی را اینجا درک می کنبم و برایمان جذابیت و اهمیت دارد و نه از شور شوق عید نوروز مان در اینجا خبری هست ، و سال جدید یا بهتر بگم روز جدید را در سر کلاس درس می گذرانیم و ما با یک تبریک خشک و خالی که نثار دوستان ایرانی می کنبم شادمانی خود را نسبت به این مناسبت در اینجا اعلام می داریم

به هر حال امیدوارم که این روزها به شما حسابی خوش بگذزد و روزهای پایانی سال را به خوبی سپری کنبد و شب چهارشنبه سوری را هم من را بی نصیب از عنایات خود قرار ندهید و بجای من هم از خودتان ترقه و نارنجک و از این چور چیزها در کنید و هنگامی که خواستید از روری آتش بپرید به نیت ما هم این کار را انجام دهید تا باشد من هم رستگار شوم

برای همه شما دوستان آروزی سالی خوش و سرشار از موفقیت و کامیابی از ایزد یکتا خواستارم به امید اینکه سال 87 سالی باشد که من هم بتوانم به ایران سفر کنم و دوستان خوبم را از نزدیک ملاقات کنم

                                                                    بازهم سال نو مبارک
                                                        سعید
                   بیست و سوم اسفندماه سال یکهزارو سیصدو هشتادوشش
                                    پاریس ــــ  کتابخانه دانشگاه پاریس پنج