تنها

سلام به همه دوستان
تا حالا شده جای احساس غریبی کنید؟ بهتر بگم جای که همه شما را می شناسند ؟
از همه حرف بشنوید همه به شما حرف بزنند و همه وهمه
دیگه از همه خسته شدم از همه کس از همه چی
از هم زبون از کسی که منو مشناسه از همه اینجای ها از کمک کردن به دیگران از خودم باید عوض شم اینطوری نمیشه تو این دنیا زندگی کرد باید مثل همه باشی
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو

باید عوض شد ؟ یا باید تقیه کرد ؟ یا باید علی رغم میل باطنی رفتار کرد ؟ باید جور دیگر بود ؟ باید برای خود زندگی کرد ؟ فقط به فکر زندگی خود بودن همش همین


 

السلام علیک یا ابا عبداالله الحسین

فرا رسیدن ماه محرم‏، ماه شهادت حضرت امام حسین ( ع ) بر تمام شیعیان حضرتش تسلیت باد. از خداوند میخواهیم که ما را از بدعتها و سنتهای سطحی و ظاهری دور کند و راه درست شناخت امام حسین ( ع ) و فلسفه حرکت عاشورا را به ما بیاموزد تا با درک درست و حقیقی آن حضرت الگوی خوبی برای آزاد زیستن و آزادگی داشته باشیم.

دوستان خوبم من را در این مراسم از دعاهاتون فراموش نکنید محتاج همشگی دعاتون هستم

عالم همه قطره اند و دریا ست حسین

خوبان همه بنده اند و مولاست حسین

ترسم که کند شفاعت از قاتل خویش 

 از بس کرم دارد و آقاست حسین

  

 

بابا یه نظر هم از خودتون در کنید جای دوری نمی ره

عید غدیر مبارک

 

اللهم اجعلنا من المتمسکین بولایه علی ابن ابی طالب و الأئمه المعصومین علیهم السلام

 

عمریست که دم به دم علی(ع) می گوییم

در حال نشاط و غم علی(ع) می گوییم

یک عمر علی(ع) گفتیم و ان شاالله

 تا آخر عمر هم علی (ع) می گوییم

¤

عید غدیر خم عید بزرگ ولایت برعاشقان مبارک باد

یا علی مدد