تنها

سلام به همه دوستان
تا حالا شده جای احساس غریبی کنید؟ بهتر بگم جای که همه شما را می شناسند ؟
از همه حرف بشنوید همه به شما حرف بزنند و همه وهمه
دیگه از همه خسته شدم از همه کس از همه چی
از هم زبون از کسی که منو مشناسه از همه اینجای ها از کمک کردن به دیگران از خودم باید عوض شم اینطوری نمیشه تو این دنیا زندگی کرد باید مثل همه باشی
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو

باید عوض شد ؟ یا باید تقیه کرد ؟ یا باید علی رغم میل باطنی رفتار کرد ؟ باید جور دیگر بود ؟ باید برای خود زندگی کرد ؟ فقط به فکر زندگی خود بودن همش همین


نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته عاشق پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ

سعید نازم
وقتی این پست رو خوندم بد جوری کپ کردم! راستش نمی دونم چی بنویسم
اومده بودم بنویسم دلم خیلی هوات رو کرده ولی حالا می خونم که سعید خوبم خسته شده اما از چی؟؟؟ آره همدلی از همزبونی بهتره و یادت باشه هنوز کسایی هستند که دلشون پیش تو اه و چشم دوختند که برگردی ...
آقا سعید گل تقیه شاید بعضی جاها مجاز باشه اما یادت باشه ما همه مون پیرو علی (ع) و فرزندانشیم و غریب تر از علی (ع) که نیستی پس دلت رو محکم کن از فرزندش مدد بخواه از همون راست قامت ترین کشته تاریخ که همه رو مبهوت شهادتش کرد حتی آب رو ...
التماس دعا

فرشته عاشق پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ

راستی مثل همیشه یادم رفت
تولدت مبارک
البته با تاخیر(شرمنده)

شیرازی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام مهندس.خوبی ؟ یادت نره در اوج تنهایی همیشه یکی هست .بر عکس نظر محترم دوستت من میگم از خودت بخواه مدد وقتی هست که تو بخوای.همه لایق لطف نیستن همه لایق نفرت نیستن .تو اون کاری را انجام بده که فکر میکنی درسته عکس العمل مردم به خودشون ربط داره.حرف همه جا هست هر کی باشی هر جا باشی بالاترین باشی یا پایین ترین فرق نداره.به خاطر همه لطفی که تو اوج دپرسی به من کردی بدهکارم کاش می شود باهات حرف بزنم شاید نظرت عوض بشه .اما انقدر الان باهات هم نظرم که می ترسم بدتر بشی .مهم تو زندگی فقط کم نیاوردن از خوبیه .زندگی همیشه اونی که تو میخوای نیست تو جرا راتو عوض میکنی انو عوض کن.من اگه یک دوست مثل فرشته عاشق داشتم هیچ وقت تنهایی بهم رو نمیکرد نمیدونم قدرشو میدونی یا نه؟ راستی تولدت مبارک ۸/۱۰/۶۱فکر کنم تاریخش درست یادم مانده.کسی لایق کمک هست که وقتی میبینیش دلت واسه کمک بهش پر پر بزنه مریض و خانوادش را اگه ببینی دلت دیگه نمیگه کمک نکن لایق را اینجوری پیدا کن.من کمتر از همه حرفاییم که زدم امیدوارم ازم دلخور نشی .خدانگهدار

سعید چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام به دو دوست همیشه در صحنه
ممنون از نوشتارتون خیلی به من کمک کرد
بازم به مرام شما ها، از رفقای اینجا که فقط ما طعنه میشنویم امیدوارم که هرجه زوردتر بتونم بیام ایران تا از درد غربت کم کنم و برگردم با انرژی بیشتری ادامه بدم فعلا که بک سری اقدامات و انجام دادم شاید تا بستان امدم
راستی دوست شیرازی بهتر نیست روزنه تماسی برام بزاری تا بتونم باهات بیشتر در ارتباط باشم چون امدم ایران حتما میام شیراز برای دیدن این سرزمین باستانی چون می خوام با تمدن یونان مقایسه کنم
فرشته عاشق برام دعا کن نزدیک هاتون پارتی کلفتی دارید سفارش منو بکنید به آقا

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد