دارم میام به تهرون دارم میام به تهرون

 سلام به همه

  باسه بوی کوچمون تنگ دلم تنگ دلم     باسه محلمون تنگ دلم تنگ دلم 

ای جان ای جان دارم میرم به تهران، دارم میرم به تهران

خوب بیت بالا از خوانند معرف داش اندی است که بیانگر تمام مطالب است

به هر حال دوست دارم این اواخرم به خوبی و خوشی طی شه و مشکلی در این جند روز برای هیج کس و هیج جیزی نیافته 

تاریخ ورود من با گرفتن بلیط هواپیما قطعی شد و به امیدخدا سه شنبه شب ۱۱ تیرماه  ۱۳۸۷ ساعت حدود ۲۳  در فرودگاه امام خمینی ره ، اگر درب های شهادت بسته باشند و مشکلی در آسمان پیش نیاید، به زمین پاک وطن خواهم نشست و در مدت اقامتم برنامه های زیادی برای شما دوستانم خواهم داشت

راستی شماره تماس منم همون شماره قبلی است که داشتم ۰۹۱۲۵۲۰  البته از وقتی که رسیدم فعال میشه و میاد دستم

به امید سپری شدن اوقاتی خوش برای همه شما عزیزانم

و به امید دیدار روی همچون ماه تان

خدانگهدارتان

 

بی قراری

سلام به همه

بچه ها نمی دونید چه حالی دارم دوست دارم که روزها زود بره جلو تا بیام، بیام ایران همه رو ببینم همه جی رو دوباره احساس کنم می ترسم این بی قراریم کار دستم بده هر لحظه می گم برم بلیط بگیرم برم

می خوام بیام همتون ببینم ،ببینم که جقدر عوض شدید چقدر تعییر کردید؟ چکار می کنید ؟ تا چند روز دیگه میرم بلیط ok کنم

شما دعا کنید اتفاقی نیافته

به امید دیدار به زودی