فصل خانه دار شدن

سلام به تمامی دوستان گلم

خدمتتان عرض شود که در این چند وقتی که از من کم خبر داشتید مشغول اسباب کشی و مستقر شدن در خانه جدیدم بودم ، با دعای خیر شما یک خانه در جای بسیار خوب وقیمت مناسب پیدا کردم و بعد از چند وقت به یک آرامش کامل رسیدم و از تمامی شما بابت کمک های معنوی که در این چند وقت به من کردید واقعا سپاسگزارم مخصوصا از دنی عزیز که همیشه با شعر ها و نظراتشان همواره من را امیدوار می کردنند

راستی بگم که دوست خوبم هم آقا مهران که برایش پذیرش گرفتم بودم امد پاریس و دیگه کمتر از همیشه احساس تنهایی می کنم و  شاید بهتر باشه باید بگم که داریم اینجا با بهترین دوران زندگی می کنیم هم با گذشته دانشجویی و هم با دوستای جدید و اینقدر خوش میگذره که کلاس ها رو هم دودر می کنبم >>>>


خلاصه سرتونو درد نیارم حسابی داره خوش می گذره بعد از سختی های زیاد دارم یه حالی هم می کنیم

امیدوارم بتونم تمام دوستام بیارم اینجا تا دوره هم دوران خوبی رو هم در خارج کشور تجربه کنیم

پشاپیش هم اعیاد قربان و غدیر عید بزرگ مسلمانان و شیعیان را به همه شما دوستانم تبریک میگم

پیروز باشید

یا علی





نظرات 1 + ارسال نظر
دنی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

کوتاهترین فاصله بین مشکل و راه حل آن فاصله بین زانوهات تا زمین است .کسی که دربرابر خداوند زانو بزند در مقابل هرمشکلی میتواند بایستد. و مطمئنا تو از این قانون مستثنی نبودی خوشحالم ازاینکه سختی ها تقریبا به پایان رسیده.

اگر دلایل کافی داشته باشی قادر به انجام هر کاری خواهی بود.

ولی آقا سعید کلاسهارو نپیچون عاقبت نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد