دارم میام به تهرون دارم میام به تهرون

 سلام به همه

  باسه بوی کوچمون تنگ دلم تنگ دلم     باسه محلمون تنگ دلم تنگ دلم 

ای جان ای جان دارم میرم به تهران، دارم میرم به تهران

خوب بیت بالا از خوانند معرف داش اندی است که بیانگر تمام مطالب است

به هر حال دوست دارم این اواخرم به خوبی و خوشی طی شه و مشکلی در این جند روز برای هیج کس و هیج جیزی نیافته 

تاریخ ورود من با گرفتن بلیط هواپیما قطعی شد و به امیدخدا سه شنبه شب ۱۱ تیرماه  ۱۳۸۷ ساعت حدود ۲۳  در فرودگاه امام خمینی ره ، اگر درب های شهادت بسته باشند و مشکلی در آسمان پیش نیاید، به زمین پاک وطن خواهم نشست و در مدت اقامتم برنامه های زیادی برای شما دوستانم خواهم داشت

راستی شماره تماس منم همون شماره قبلی است که داشتم ۰۹۱۲۵۲۰  البته از وقتی که رسیدم فعال میشه و میاد دستم

به امید سپری شدن اوقاتی خوش برای همه شما عزیزانم

و به امید دیدار روی همچون ماه تان

خدانگهدارتان

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی همراهی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ق.ظ

سلام سعید جان
راستی ایشالله چند وقت قراره ایران بمونی ؟

طناز پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام خوبی خوشحالم که بعد دو سال داره شوق تو وبلاگت موج میزنه.البته درباره شعره داش اندی باید بگم که شعره دارم میام به خونمون نوش افرین بیشتر هم خونی داره باهاات ایام بکام

فرشته عاشق چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

تا یازدهم ثانیه ها رو می شمرم
...
چقدر دلم برات تنگه
راستی من موبایلم که سرقت شد شمارت هم پرید
دوباره برام می فرستش؟؟؟
خواهش می کنم...

مینو یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ


سلام

خوش به حالتون ؛ در ضمن
خیلی با حال هم مینویسی!!!

سفر خوش و بی خطر

مریم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام

آرزو می کنم به سلامتی وارد تهران شوید و روزگار خوشی داشته باشید اما:

سعدیا حب وطن گرچه حدیثی است شریف

نتوان مرد به ذلت که من اینجا زادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد