یاد رفیقان

 

نگاهم یاد باران کرده امشب

مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من از این و ان نیست

 دلم یادرفیقان کرده امشب

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرازی یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام مرسی از این قران شنیداری خیلی خوب بود واقعا ممنون

شیرازی یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

به نظرم بهترین نظر به متنی که نوشتی خودش هست نگاهم یاد باران کرده امشب

مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من از این و ان نیست

دلم یادرفیقان کرده امشب

سلام دوست عزیز شیرازی ممنون از اینکه همیشه در کنار و بیاد من هستی برای شما ارزوی موفقیت در تمام مراحل درسی و زندگی از خداوند منان خواستارم و متقابلا التماس دعا از دوست خوبی چون شما را دارم

فرشته عشق جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

[ بدون نام ] جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

ta hala ye bache marmolake dom boride tahsil karde to ye shishe pelastiki didi age nadidi ye negah be karte daneshjoet bendaz roze daneshjo bar tamame add haye daneshjom mobarak

ممنون دوست عزیز شیرازی بر شما هم روز دانشجو مبارک باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد