دنیای کوچک ما

سلامی به گرمی آفتاب

سلام من به همه دوستان و آشنایان

خوب طبق معمول امتحانات میان ترم را پشت سرگذاشتم البته چندتایی مانده است دوستان جای شما خالی هفته پیش به دعوت رایزن علمی ایران در فرانسه یک اردو علمی و صنفی در جنوب فرانسه در شهر مونپلیه برگزار شد که بنده خدمتگزار دانشجویان ایرانی در آن اردو بودم و بخشی از مسولیت ها بر عهده گرفته بودم و با دوستان زیادی در اردو آشنا شدم . از اتفاقات خیلی جالب و بیاد ماندی که در این اردو برای من پیش آمد یکی از استادهای دوران دانشجوی در صدرا را در ابن اردو دیدم، شاید بگم وقتی استادم را در آن محل دیدم یک احساسی به من دست داده که لغات برای بیان آن مفهومی ندارد، خلاصه ،دوستان دانشگاه صدرا اگر استاد محمدی یادشان باشد من ایشان را در مونپلیه دیدم البته ایشان امسال به پاریس آمدند و تازه قصد دارند یک دوره دانشجویی را در اینجا شروع کنند که دیگه انشاءالله با هم هستیم  .

خوشبختانه این اردو هم با تمام سختی ها آن به پایان رسید و برگی از زندگی من و خاطرات خوب  آن زده شد -بچه ها بگوش باشند

در زیر هم جند عکس از این اردو برای شما می گذارم

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.اگر سایتی که قران را نوشته و ترجمه وتفسیر دارد سراغ دارید معرفی کنید .ببخشید که هیچ ربطی به یادداشت شما نداشت.یا حق

سلام دوست عزیز از شیراز
چشم حتما این لینک را قرار می دهم، اتفاقا یک سایت دارم که فایل صوتی ترجمه قران به زبان فارسی در آن قرار دارد و بصورت دکلمه آنرا قرائت می کند
موفق باشید
سعید

بهناز چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام آقا سعید
من شرمنده ام همین الان لینک شما رو میذارم که دوباره یادم نره.شما به بزرگواری خودتون ببخشید.
خوب پس اردو خوبی بود. پس دانشجوی ایرانی باید خیلی در فرانسه باشه.
ضمناْ منهم با تاخیر تولد وبلاگتون رو تبریک میگم.

محمد چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.mrshafa.blogfa.com

سلام آقا سعید.
دعا کن وبلاگ ما هم زودتر یکساله بشه.

فرشته عشق جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

چقدر دلم برات تنگ شده بود
اصلا تغییر نکردی(قیافت رو می گم)
به استاد محمدی سلام ما رو هم برسون

قدس یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ

خیلی آدم حسابی شدی اگر می دانستم آدم می شی زود تر خودم می فرستادمت

ممنون از لطف شما ولی خیلی خیلی فاصله دارم با آدم شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد