فقط یک جمله

خدایا من اگر بد کنم تورا بنده دیگر بسیار است تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟؟؟؟

کعبه را گفتم تو از خاکی من از خاک -- چرا باید به دور تو بگردم ؟ -----(ندا آمد)----- تو با پا آمدی باید بگردی -- برو با دل بیا تا من بگردم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بوسه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام.امیدوارم حالت خوب باشه
********************
بی تو از آخر قصه ها می ترسم ، باور کن هنوز هم میشه به پاکی قصه های مادر بزرگ هجرت کرد...
تو بخوای هنوز هم میشه به کوچه ی پاک پروانه برگشت ...
بارون که بباره ، همون کوچه ی کوتاه بی کبوتر ، کفاف تکامل تموم ترانه هارو می ده...
***************
موفق باشی دوست گلم

م ی ث م یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

جمله ی فوق العاده ای بود ! الآ هم به شدت دارم سعی میکنم حفظش کنم !
از اونجایی هم که به شدت انتقاد پذیرم و با یه ذره فکر کردن به نظری که در مورد نظر سنجیم ( ایرانی مسلمان یا مسلمان ایرانی)‌داده بودید حرفتون رو کاملآ‌ قبول میکنم البته در این مورد این بیت رو حفظم : هر که را مهر وطن در دل نباشد کافر است / معنی حب الوطن فرموده ی پیغمبر است !

Hamed.Bahari سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ

اگر تو فارغی از حال دوستان یارا
فراغت از تو میسر نمی شود مارا
*************************

تو را نادیدن ما غم نباشد
که در خیلت به از ما کم نباشد
**********************


فرشته عشق چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

امروز این دومین باره که به اینجا سرک می کشم و هر دفعه با جمله ای رو برو می شم که مو رو به بدنم سیخ می کنه
ممنون سعید جان
شهودهای خوبی امروز از وبلاگت گرفتم
من برات بی تابم
توی روی هر شب تو می آی در خوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد