سلام به همه

سال نو شما مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی همراه با موفقیت های بیشتر

سلام عید شما هم مبارک ولی بهتر بود یه نشونی میگذاشتی تا بدونم کی هستین تا با بقیه اشتباه نکنم
یا حق

فرشته عشق جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

سال نو تو هم مبارک
ما همه منتظریم تا زود تر برگردی
...

جواد چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

ای صمیمی ای دوست ! گاه بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی ! تو مرا یاد کنی یا نکنی ! من به یادت هستم ! آرزویم همه سرسبزی توست !
سلام آقا سعید - سال نو شما مبارک - انشاالله امسال سالی پر برکت برای شما و خانوداده محترمتان باشد !‌تو به یاد ما باشی و نباشی ما به یادت هستیم ! آلبوم عکستون رو که می دیدم آدم باکلاس شدی ! اومدی تهران به ما هم بگی ها قول میدیدیم دورا دور ببینیمتون یه وقت آبروتون نره ! دیگه خلاصه یه جنتلمن (آدم باکلاس) شدی !‌ میلاد پیامبر هم مبارکت باشه ! یا علی مددی

بهناز شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ق.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com

سلام آقا سعید
سال نو شما هم مبارک
چه عکس قشنگی.اجازه میدید من برای خودم سیوش کنم.

سلام
قابل شما رو ندارد
موفق و مویید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد