در احوالات پاریس

بسمه رب الحسین

با عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور شهیدان اباعبدالله حسین (ع)

خوب دوستان خوبم اولبن ساله که محرم ایران نیستم اول برام سخت بود ولی به هر حال جای پیدا کردم که این شبهارو به سر کنم و اینو بگم که هر شب تقریبا دیر می رسم خونه و تو تمام کارها هیئت سعی می کنم کمک کنم البته اگه لایق باشم

راستی ترم اول هم تموم شد و با تمام سختی هاش گذشت  سعی کردم به خوبی از پس امتحانات بر بیام و هنوز نمی دونم چه کار کردم ؟؟؟ تازه لم درس خوندن تو اینجا دستتم امده خوب برام خیلی دعا کنید

راستی اینو براتون بگم یه کار مناسب هم پیدا کردم تو یه شرکت برزگ واردات مواد غدایی مشغول کارشدم که برای یه ایرانی هست  و فقط شنبه ها  می رم و تمام کار های شبکه و طراحی رو به من واگذار کردن . خوب خدارو شکر با دعای شما دوستان خوب کارهم پیدا کردم

خوب بچه ها تقریبا دارم می رم که تو پاریس شناحته بشم وتقریباباتمام برو بچه دانشجو آشنا شدم .

ازاین به بعد هم سعی می کنم زود تر به روز رسانی کنم

راستی منو از دعا تو این شبها فراموش نکنید من خیلی التماس دعا ازتون دارم

تا بعد حق نگه دارتون

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته عاشق پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://ashkedel.blogsky.com

تبریک ... تبریک...تبریک
اولیش اتمام ترم اولت
دومیش کار جدیدت
سومیش تولدت پیشاپیش
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد