در احوالات پایس

سلام به همه دوستان خوبم

اول از همه معضرت می خوام که دیر دارم به روز رسانی می کنم

خوب انشاالله که حاله همتون خوب باشه

براتون بگم که بعداز سه ماهی که رفتم دانشگاه تازه فهمیدم رشته دقیق من چیه در حقیقت من دارم اینجا رشته مهندسی مکانیک در شاخه سیستمهای صنعتی را می خونم که قبلا فکر می کردم دارم مهندسی صنایع می خونم شکر خدا راضی هستم از اینکه ناخداگاه وارد این رشته شدم تا حدوده زیادی خوشحالم چونکه از اول این رشته رو دوست داشتم ولی خوب بعداز ۳سال دررشته کامپیوتر که اصلا با ریاضیات کاری نداشتم یکدفعه وارد ریاضی و مکانیک شدن اونم با توجه به اینکه تمام اصطلاحات خاص مکانیک اینجا فرق می کنه

 براتون فقط اینو بگم که بعد از ۲ ماه فهمیدم torseur یعنی همنون گشتاور خودمون البته اونم با هزار زحمت  

تو کلاسم همه استادا از من راضی هستن و جزء بچه های روبه پیشرفت هستم .

ولی اینو بگم که خیلی سخته برام خیلی دعا کنید

خوب دیگه از الان به بعد وقتم کمه دیرتر به روز می کنم

ازدوستانی که برام کامنت گذاشتن تشکر می کنم و از انهای که فقط می خونن هم تشکر می کنم که جویای احوال من هستند و از آن دسته کسانی که می خونند ولی نمتونند نظر بزان یا با اسامی اختصاری نظرمیزان هم تشکر می کنم .

به امید دیداره تک تک شما در ایران عزیز .

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
Behnaz شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

salam agha saeed
mamnunam ke be weblog man miad va mamnun ke komak mikonid kheili .lotfan hatman in karo edame bedid.
dar mored link lotf mifarmaeed.khoshhal misham

Behnaz دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

سلام .ببخشید دیر شد .پاسخ دوستان آماده است.برای دنبال کردن موضوع حجاب تشریف بیاورید.

فرشته عاشق دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

خوشحالم که خوبی
و
تو را من چشم در راهم شباهنگام
گرم یادآوری یا نه
من از یادت نمی کاهم

Behnaz شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

سلام آقا سعید
انشاالله شما هم یه روز با دست پر میاید ایران و مطمئن با شید ایران ما به افرادی مثل شما خیلی احتیاج داره.

حسین دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
معذرت درسته .

امیدوارم موفق باشی.

همه اینجا به یادتن و دعات می کنن.

فرشته عشق دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ب.ظ http://Ashkedel.blogsky.com

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.

مهربان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام سعید اقا
جای چند تا عکس و شعر و موزیک خالیه واقعا
راستی اگه تهران اومدین خالی از لطف نیست که دیدن ما هم بیاین...به امید دیدار و التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد