در احوالات پاریس

یا رحمان

سلام ودرود به همه دوستان خوبم

انشاءالله که حاله همتون خوب باشه

 

من هم خوبم باید بگم که تو این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود چون۲-۳ تا امتحان دادم, سخت بود ولی به هر حال خوندم و تا اونجای که از سوال برداشت می کردم وهر چی یاد گرفته بودم، بقول خودمون پاشیدم تو ورق امتحانی.

 

یه نکته ای رو که باید بگم اینکه اگه من اینطور تو ایران درس می خوندم شاگرد اول که نه ولی جزء شاگردهای عالی بودم، میگن تا آدم مریض نشه قدرعافیت رو نمی دونه , به هرحال دیگه افتادیم این ور آب وتازه می فهمیم چه چیزا و چه کسانی رو ازشون دور شدیم .

به هرحال اگه به امید خدا کارهام درست شد وبرگشتم این دفعه قدرشونو بیشترمی دونم سعی می کنم حداقل ازشون قد شونو بپرسم

 

خوب از پاریس بگم که هوا داره سرد می شه و اینجا سوزای خیلی بدی می آید البته ناگفته نماند که یه چند زوری هوا بهتر شده( گوش شیطون کر ).

 

از درسا هم اینو بگم که با هاشون کجدارومریض کارمی کنم سعی می کنم خوب بخونم ولی خدا باید کمکم کنه تا به هرحال پاسشون کنم ازاینجا به دوستان دانشجو در ایران بگم تورو خدا قدر استاداتونو بدونید ازلحاظ درس دادن از اینجا چیزه زیادی کم ندارن ولی یه مقدار باید بیشتر با بچه کار کنن از لحاظ حل تمرین ومسئله.

 

خوب خداروشکراینجا همه چی روبراه شد، حتما می پرسید چرا شد!!!  اخه یه چند روزی بودخیلی بد دپرس بودم چون اینجا دیگه هوا زود تاریک می شه وبعدشم تنها بودم وهی یاد ایران و دوستانم یعنی تو، تو که داری می خونی، آره تو ...توی بی معرفت که وبلاگمو می خونی و حتی یه سلامم نمیدی می ری!!!!! فکر کردی من تو ایرانم و اگه چیزی نگی برام مهم نیست ............

 

ببخشید اگه عصبانی شدم چون به هرحال چند وقت بود با کسی نه صحبت کردم  ونه دعوا .

 

خلاصه براتون بگم که حسابی داشتم کلافه می شدم که دوباره مثل همیشه خدا یه راه گذاشت جلوی پام وطبق یه آشنای که با دکتر آزمندیان داشتم شروع کردم نوار های تکنولوژی فکر شو گوش کردن, خیلی برام مفید بود اگه خواستید،می تونید ازم بپرسید از کجا می شه بصورت مجانی دانلود کنید تا براتون لینکشو بیزارم .

زیاد تایپ کردم، خسته شدم سعی می کنم زود تر به روز کنم .

راستی یه مشکلی که هست، می خوام بگم اینکه، بچه ها برام خیلی دعا کنید.

دارم دنبال کارکی می گردم , یه کاره خوب وکم، پیدا کنم یادتون  نره دعا .

اگه برام هم نذر کنید(البته نه زیاد سنگین ) هزینه شو اومدم ایران پرداخت می کنم .

راستی : 

 جا دارد از دوستانی که در پست های قبلی با نظر گذاشتن سبب شادی و کم کردن احساس غریبی بنده شدند ومرا خوشحال کردند تشکری ازصمیمم قلب داشته باشم  .

وصال او زعمرجاودان به                     خداوندا مرا آن ده که آن به

سخن اندردهان دوست شکر          ولیکن گفته حافظ ازآن به

به امید دیداره تک تک تون

همتونو به خدای بزرگ می سپارم وآرزوی سربلندی موفقیت در تمام مراحل زندگی براتون از خدای منان خواستارم .

کوچک همه شما .

سعید

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ

خوبه بیشتر از وضع تحصیلی اونجا بگو (البته اگه تونستی)
امید وارم موفق باشی

سمفونی شعله ها سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ http://symphony-sholeha.blogsky.com

سلام
خوب می‌فهمم دل‌تنگیت را!
زیاد سخت نگیر٬ تنها نیستی ... و حتما میدونی که خدا همه ‌جا هست!

مصطفی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام خیلی چاکریم داش سعید منم سرم شلوغه ولی خداییش یادت هستیم

علی بنکدار چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام خوبی سعید ......
چه خبرا؟!
خبرا که دست ماست هااااا؟:)
راستی یه چیزی اگه از من سر آخر پروژه هنوز دلخوری ....
برام تو یاهو مسنجر پی ام بزن
هنوزم دوست دارم باهات کار کنم یه چیزایی هم تو سرم هست حداقل دلخوریت رو از بین ببرم .
قربانت علی
یه چیز دیگه ... اگه پی ام بزاری بهت میگم .
بای بای

علی صادقی چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

یه سفرنامه یا بزار بهتر بگم احوالنامه تهیه کن. هم ما می خونیمو هم بعدا به درد خودت می خوره و احیانا چاپ خم می کنی

بهادر پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام سعید جون ... نبینم دپرس شدی عزیزم.....
ایول کلی حال(و البته تعجب) کردم که داری درس می خونی
بابا بازم تو؛ رفتی اونجا درس خون شدی ....ما بازم همون پ...
هستیم که بودیم .ولی خدایی دودر کردن بدون تو صفایی نداره..
بهر حال گور بابای درس; هر جا هستی فقط حالت بکن...

سلام به بهادر جون خودم
انشالله که حالت خوب باشه منم خودم باور نمیشه که دارم درس می خونم ولی مننم بدون تو نمی تونم کلاس ها رو دودر کنم فرض کن سعید کله سحر بلند می شه می ره سر کلاس اول صبح تو که می دونی توی ایران عمرا می رفتم ولی اینحا حتی یه غیبت هم ندارم خوب برام دعا کن که برگشتم با هم بریم سره کار اونجارو دودر می کنیم میریم عشق و حال حسابی تلافی می کنیم .

‌Behnaz پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ب.ظ

salam Agha saeed
enshallah kar peida mikonid man motmaen hastam bachehaye iran har ja bashan movafagh hastan.

فرشته عاشق جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

سلام
حال همه ما خوب است ملالی نیست
جز گم شده گاه به گاه خیالی دور
که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند
...
نه نامه ام باید کوتاه باشد
بی حرفی از ابهام و آینه
پس از نو برایت می نویسم
حال همه ما خوب است
اما
تو باور مکن

ستاره شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.afsoongarlady.blogsky.com

اگه اینقدر خوشحال میشی باشه زود به زود سر میزنیم وکامنت میذاریم .تو فقط دیپرس نشو!

یه با معرفت چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
خوفی؟ خوش میگذره؟
داشتم از این طرفا رد میشدم گفتم سلامی عرض کنم
یه وقت جز بیمعرفتها نباشم.........
بای بای

مهدی همراهی چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://hamrahi313.persianblog.com/

سلام عزیز،
دلم منم برای شما تنگ شده دوست من.
ولی این مدت با شبی ۶ ساعت خواب تونستم کمتر از دیگران عقب بمونم :-).
الانم یه هفته مابین فقط باید روی تز کار کنیم. اینه که تونستم. اپ کنم و به دوستان سر بزنم.
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...
یا علی مدد

‌Behnaz پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

salam agha saeed
mamnunam ke be weblogam omadid.movafagh bashid.

طناز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام باشه دعا میکنیم اما همش به تلاش تو ربط داره با ارزوی موفقیتت در تمام زندگی

حسین یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام

نوشتن آدمو خالی می کنه. بیشتر بنویس
راستی تنهایی خودش یه نعمته . اگه از این ور نگاهش کنی.

Behnaz پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://peyghamiazaab.blogfa.com/

salam agha saeed
mesl inke hesabi saretun shulughe movafagh bashid.
be man ham sar bezanid.

مریم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

چه طور می شود آزمندیان را دانلود کرد ، در ضمن اینجا اکثر سایتها را بستند.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد