در احوالات پاریس

سلام به همه دوستان خوبم

انشاء الله که نماز روزه هاتون مورد قبول حق بوده باشد

ماه رمضونم تموم شد . دیدید  چه زود گذشت؟ رفت تا سال دیگه آیا زنده باشیم یا نباشیم ؟

من که امسال از سفره های زیبای صمیمی افطار خانواده و دوستان و آشنا و فامیل بی نصیب بودم از همه مهم تر از مراسمی که در گوشه کنار شهر بود .

یادم میاد پارسال با بچه ها (دوستان خوبم سیاوش و حسین و مجتبی ) یه هو شبه احیا تصمیم گرفتیم بریم مشهد و اتفاقا از عنایت آقا امام رضا همون شب تونیستم بلیط رفت و برگشت هواپیما بخریم و فقط شب احیا رو انجا بگذرونیم که کل اقامتمون در مشهد ۶ ساعت شد . ولی امسال چی ؟ تو اینجا که از این خبر ها نبود 

ولی خدا خیره حاج محمد طاهری رو بده برنامشو بصورت پخش مستقیم صوتی روی سایت گذاشته بود و ما هم استفاده کردیم.

خوب از درسا بگم که تازه دارم یه چیزای سره کلاس می فهمم ۲-۳ هفته اول خیلی سخت گذشت و فشار زیادی روم بود هی با خودم می گفتم عجب خقلتی مردم هاااا  و خیلی دپرس بودم ولی حالا خیلی بهترم چون تقریبا می تونم سر کلاس نوت برداری کنم شما ها هم برام دعا کنید . خیلی سخته

دلم برای همتون تنگ شده

جناب عشق بلند است همتی حافظ                 که عاشقان ره بی همتان به خود ندهند

ولی کیه که عمل کنه.....

نظرات 4 + ارسال نظر
طناز دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام خدا رو شکر که داری راه میافتی تا چشم به هم بذاری میای ایران موفق باشید

فائزه سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام . چطوری یا نه؟
منو یادته؟!
یادمه اون موقع ها که اینور آب بودی زیاد اهل شعر و طبع روان نبودی!
می بینم که غربت همیشه هم تاثیر بد نمیذاره.ایول
اولین بار بود به وبلاگت سر میزنم.قابل دونستی آدرس دادی همدانشگاهی سابق!
راستی آسمون همرنگ آسمون تهرون خودمون هست یا نه؟
ولی در کل معلومه اوضاعت الحمدلله ردیفه.خداروشکر.
موفق و موید باشی.
یا علی

Behnaz سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ب.ظ

Salam agha saeed
manham emsal mah ramezunam havaye irano nadasht va
tanhaee ahya gereftam
vali "ta yar kera khahad o mailash be ke bashad

مهدی همراهی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام دلاور،
از قدیم گفتند و می گفتیم : کی خسته اس !؟ دشمن
توکل کن و همت عزیز !
تا اینجا رسیدیم، به مراحل بعدی هم انشالله می رسیم و خواهیم رسید
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد