الوووو

بسمه الله

الو سلام منزل خداست؟

این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ، حساب بنده هایتان جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟ چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر صدای من چطور؟ خوب و صاف و واضح و رساست؟ اگر اجازه می دهی برایت درد دل کنم شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاس

نظرات 3 + ارسال نظر
memol سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:06 ب.ظ

babaaaaaaaa nemidonestam nevisande ham hastid az khodeton bood in neveshteye bala? vaghean mahshar bood

سلام
راستشو بگم من نویسنده نیستم ولی نویسنده هارو دوست دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
دعا کن که اگر به لذتش برسی با هیچ لحظه ای عوضش نمی کنی..

آشنا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

پس nuit blache چی شد?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد