بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه دوستانم

یه هو به کلم زد که یه وبلاگ درست کنم که هم دوستای بشتری پیدا کنم هم با اونای که دوستم بشتر از هم با خبر باشیم

فکر کنم ساعت ۱۲ شب بود . تو فکر اسمی بودم که می خوام برای این وبلاگ بزارم خلاصه انقدر این ور انورش کردم ولی به جای

نرسیدم که ناگهان چشمم به دیوان حافظی که یه کی از دوستام(ش.ب) به رسم یادگاری به هم داده بود‌‌؛ افتاد. خلاصه چشتون روز بد

 نبینه که گفتم یه تفعلی به حافظ بزنیمو ببینیم چه شود که لا مسب زد وسط خال و این اومد : 

 گلغلداری زگلستان جهان ما را بس                زین چمن سایه آن سرو روان مارا بس 

 من وهمصحبتی اهل ریا دورم باد                    از گرانان جهان رطل گران مارا بس

قصرفردوس به پاداش عمل می بخشند                ما که رندیم و گدا دیر مغان مارا بس

 

بنشین بر لب جوی وگذر عمر ببین                     کاین اشارات زجهان گذران مارا بس

 

نقد بازار جهان بنگروآزار جهان                  گر شمارا نه بس ابن سود و زیان مارا بس

 

یاربا ماست چه حاجت که زیادت طلبیم                دولت صبحت آن مونس جان مارا بس

 

از در خویش خدارا به بهشتم مفرست                  که سر کوی تواز کون و مکان مارا بس

 

   حافظ از مشرب قسمت گله نا انصافی است   

 

  طبع چون آب وغزلهای روان مارا بس 

 

واز اینجا شد که سعید به جمع وبلاگ نویسان در أمد .

ولی قول نمی دم که زود زود أپش کنم ولی سعی می کنم . شما هم به عنوان خواننده باید یه یادداشتی برام بزارید تا منم از تنهای در بیام .

ابن بود شروع کار

به امید حق

  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

سلام
امیدوارم موفق باشی و وبلاگ خوبی داشته باشی

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم
دولت صحبت آن مونس جان مارا بس


شاد باشی

سلام
اولین نفر بودید ممنون

مهدی همراهی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ http://hamrahi313.persianblog.com/

سلام عزیز،
هم به جمع وبلاگ داران خلد اشیان و هم به جمع همراهان خوش امدی !
لینک شما رو هم با مجموعه دوستان همراهی اضافه کردم. البته با اجازه.
به امیدحق

محمد دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://ghazyy.blogspot.com/

سلام
داشتم رمز عشق اثر استاد لطفی رو میشنیدم که همین شعر رو میخوند
جستجوی متن شعر من رو به بلاگتون کشوند
خواستم تشکر کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد